Anmälan båt och seglarskola

Båt och seglarskola

Under vecka 29 kommer Strömstad segelsällskap arrangera båt och seglarskola för barn mellan 9-12 år. Vi kommer lära oss grunderna för att segla samt att manövrera en motorbåt och lägga till. Utöver det kommer vi även bada och ha väldigt roligt!

Under V 29 kommer det varje dag (måndag - fredag) hållas två pass av denna skola. Mellan 09:00 - 12:00 kommer förmiddagspasset att hålla på och mellan 13:00 - 16:00 kommer eftermiddagspasset att hålla på. Det finns alltså två pass per dag i 5 dagar, 10 tillfällen!

Ett pass kostar 400 kr och enda kravet som finns för att delta är att kunna simma 200 meter.

Här anmäler du dig till båt och seglarskolan

Vid anmälan kommer en bokningsbekräftelse skickas till angiven mailadress där all nödvändig information kommer finnas, däribland betalningsinformation.

Hoppas vi ses!

Anmälan för sommaren 2024 har inte öppnat än!

Antal platser som finns kvar vid respektive tillfälle:

Ansvariga:

Emil Larsson och Erik Axelsson Larsholt.

Oss når ni enklast via mailen:

stromstadseglarskola@gmail.com

@StrömstadSegelsällskap